Tapetval?

Vi gjorde ju iordning rummet som ♥Emilia♥ har nu ett tag innan hon "blev till", därför är det ganska neutrala tapeter där vilket var helt rätt vid den tidpunkten. Men nu, nu känns det inte alls så roligt och inte så tjejigt heller för den delen. Det är inget fel på tapeterna men jag känner ändå att det skulle vara roligare med en annan fondvägg åtminstone! ;) 
Men, vad svårt det är - det finns ju så himla många tapeter som är fina...

Helst vill hon så klart ha en lila tapet, men jag är inte helt säker på att jag vill vräka på med en helt lila vägg. Jag är lite sugen på den svartvita tapeten från Mairo och sen funderar jag på att sprutlacka en massa gamla ramar och speglar lila och sätta upp.
Kan kanske bli lite skoj kombination?

Här kommer ett axplock från tapeter som jag hittade när jag satt och
surfade runt lite igår kväll...:)


Någon favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<