Våååår! :)

ÄNTLIGEN...känner ni?
Den är här nu, VÅREN!

Kan verkligen behöva lite sol och värme nu. Känner mig urlakad, blek, glåmig och med noll energi. Och så är jag vansinnigt shoppingsugen. Ja, för när våren kommer så vill jag helt plötsligt alltid kasta ut hela garderoben och börja om på nytt. Det vore nå´t det...:)

Sitter just nu och surfar runt och mmm:ar för mig själv.
- Åh, en sån skulle man ha...och kanske en sån!

Ibland önskar man verkligen att pengar växte på träd så man kunde gå lite
överstyr vad gäller shoppandet.

Bilder från: weheartit

Här har vi annars en lugn lördag.
Skulle gått på gymnastikuppvisning nu på eftermiddagen, men lillan totalvägrar. Och, vi vet av erfarenhet att det är ingen idé att släpa med henne då.

Så, vi smågrejar med lite av varje istället. Har påtat lite i trädgården, utemöblerna är på plats så just nu går hjärnan min på högvarv vad gäller krukor, växter och annat till uteplatsen.

Ja, såna där härliga saker som hör våren till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<