Fotoutmaning 10 - Favorit i garderoben

Favorit i garderoben...svårt val...
Vill fortfarande känna att det är sommar så mitt val på det här temat får bli den här t-shirten från Ginatricot. Den blir man glad av! :) Merparten av min garderob är svart/vit och jag får jobba hårt för att inte alltid komma hem med nya svart/vita plagg. Någon som känner igen sig? 
Ni hittar fler deltagare i fotoutmaningen inne hos Kristina: Ingen vanlig dag
Måste säga att det är jättekul att kika runt hos Er alla, man får massor med
bra tips och inspiration! 

Kommentarer
Postat av: lilla.u

ett stort tack för dina fina ord inne hos mig. och så hittade jag hit. tack!!! u.

2012-08-11 @ 21:48:59
URL: http://llillau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<