Fotoutmaning 17 - Drömresa

Drömresa...ja...
Just nu skulle jag kunna tänka mig att åka vart som helst faktiskt, där det är varmt och skönt! :)
 
Jag har många drömresor men om det är något som sticker ut så är det ändå att besöka USA.
Det är så mycket jag skulle vilja se där - Grand Canyon, Niagarafallen, New York......
Listan kan göras väldigt lång!
 
Det jobbiga är att det tar tid att ta sig dit och jag ogillar väldigt starkt att flyga. Så, ska jag dit så vill jag även kunna vara där ett tag - åtminstone några veckor. Den här resan får nog skjutas på framtiden tills man har större barn tror jag. Antingen så att de vill följa med och ha ordentlig behållning av resan eller så får det bli när de är utflugna om en sisådär femton år...:)
 
Idag får det alltså bli en lånad bild, för vi har ju inte varit i det stora landet.
Men någon gång...:)
 
bild via pinterest.com

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja New York skulle vara häftigt att besöka. Fast åker man dit lär man ju ha lite pengar att shoppa för... Men någon gång så... :)

2012-08-20 @ 06:32:47
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<