Fotoutmaning 14 - Livsviktigt

Livsviktigt för mig är så klart min familj som jag inte skulle kunna klara mig utan! Mina hjärtan! ♥
Men när det kommer till fotoutmaningen så tänkte jag istället vad är det vi alla inte klarar oss utan?
Vatten...rent och friskt vatten...
 
 
Man tänker inte på det utan tar det bara för givet! Men tänk vad många det är här i världen som inte har tillgång till vatten utan som dag ut och dag in får leta efter friskt vatten, som dag ut och dag in kämpar för livet. 

Så idag när jag tvättar händerna, duschar, diskar eller bara dricker ett glas vatten - då ska jag ägna en extra tanke till alla som saknar denna livsnödvändighet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<