Fotoutmaning 9 - Frukost

Jag fullkomligt älskar frukost!
Det är det målet om dagen som jag uppskattar allra mest och som oftast smakar bäst också.
Jag är alltid vrålhungrig när jag vaknar så frukosten är prio ett, annars mår jag dåligt och blir arg som ett bi! :) Ibland blir det gröt, ibland mackor, ibland yougurt med nötter och bär.
 
Och så gillar jag så klart hotellfrukostar, där man kan gå och plocka lite av allt. Det finns alltid fräsch frukt uppdukat på sådana frukostbord och det är kanske inte något som man alltid har hemma till vardags.Det gillar jag! 
Mmm...:)
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<