Fotoutmaning 1 - Dagens

Ja, då kör vi då! ;) 
Jag har valt att hoppa på fotoutmaningen som Kristina som driver bloggen Ingen vanlig dag har dragit igång. Så varje dag under augusti ska jag försöka mig på att producera lite bilder här utifrån förutbestämt tema. En utmaning både vad gäller fotografering och påhittighet...:)
 
Om ni följer länkarna ovan så hittar ni listan på alla deltagare där ni kan se deras bidrag i utmaningen. Kanske hittar ni även några nya härliga bloggar att följa framöver?
 
Och så till den första utmaningen - DAGENS! :)
 
 
Fick bli en dagens outfit.
Varför? Ja, för att det är något som jag normalt inte brukar dela med mig av här på bloggen. Dels så känner jag mig inte så bekväm framför kameran men också krävdes det typ hundra kort och bara en handfull blev ok. Ha! Ha! 
 
Jag fick också sällskap...
Emilia: - Alltså mamma, vad håller du på med? Jag vill också vara med...:)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, gifen är underbar!

2012-08-04 @ 19:54:33
URL: http://blueberryroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<