Systrarna Grön

God morgon! :)

Och yey, i natt sov Emilia i sin egna säng. Bar in henne igår när hon somnat och hon kom inte över förrän kvart över sex. Jepp, nu gör vi ett nytt försök till att "försöka få sova ordentligt"! :)
 
Måste bara få starta lördagen med att visa världens mysigaste blomsterbutik, nämligen Systrarna Grön här i Linköping. Jag var där i veckan och handlade till en kollega och passade då på att ta några bilder med mobilen medan jag väntade. Det är en sån mysig liten butik med den bästa servicen man kan tänka sig. Har de inte det som man tänkt sig i färdiga arrangemang så ordnar de det på direkten, snabbt och smidigt.

Har alltid kommit ut nöjd när jag varit där och handlat, så ska ni köpa en fin blomma till någon ni tycker om då kan jag varmt rekommendera er att gå dit.
 
♥ ♥ ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<