Första advent

Tänk att det redan är december och första advent!
Tiden bara flyger fram och det är lite hektiskt att hinna med allting så här års tycker jag. 
Mycket som ska ordnas och fixas fast man är tröttare än tröttast.
 
Helgen av mest bestått i att få adventspyntet på plats. Utomhus har de två ljusslingorna som vi äger kommit upp och alla uteleksaker är nu inplockade så nu kan vintern komma på allvar. Inne så har det blivit några nya blomsterarrangemang, julstjärnorna lyser fint i fönstren och förrut fikade vi - glögg och pepparkakor - och tände det första ljuset i adventsljusstaken. Jodå, nog märks det att vi närmar oss jul alltid! :)
 
Bjuder på några bilder från mitt instagramkonto.
mysansvra heter jag där om ni vill följa mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denice

Fin blogg!

2012-12-13 @ 15:24:35
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<