Att vara en smula kär!

Ja, jag tror banne mig jag är lite småkär...i vårt nya objektiv till kameran som jag fick i julklapp.
Canon EF 50 mm f/1.8 II

Skäms nästan för att säga det men jag har inte testat det förrän nu.
Och oj, vad jag tror att vi kommer att få många fina stunder ihop! I´m in love! :)



Jag är också glad att jag idag hade fått hem det här fina halsbandet i brevlådan! :)



Och jag är glad för att det redan är helg! :)
Är trött efter en intensiv vecka - mycket att göra på jobbet och ett par barn som fullständigt klättrar på väggarna nu. Olivers vattkoppor hänger i, men idag tycker jag att de ser bättre ut iallafall. Hur länge smittar de egentligen??? Vi får verkligen lappsjuka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<