Because I´m worth it!

Ljuvliga fredag. Äntligen!
Det har verkligen varit en lång vecka, den har känts som en evighet.

Det som varit bra med veckan är att...
+ Jag kommit iväg till gymmet, iallafall en gång! Och, för att jag vågade att testa något nytt nämligen Zumba. Väldigt mycket skaka rumpa, men rätt kul ändå! :)
+ Barnen är friska och har kunnat gå på dagis hela veckan!
+ Jag har varit på en kul och inspirerande konferens med jobbet, blir alltid lite som en nytändning tycker jag.

Det som varit mindre bra...
- Stressat på tok för mycket och sovit för lite.
- Att det inte riktigt känns som helg när man har en påse jobb med sig hem som man känner att man definitivt borde ha tagit sig igenom innan måndagen kommer.

Men, trots det så är det ju ändå helg! And I love it! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<