Min onsdag... ♥



Att ha en hemmadag på en onsdag är inte alls fel, så borde man ha det oftare.
Fast, helst med prickfria barn...:)

Emilia är ändå helt klart på bättringsvägen nu, vilket är så skönt! 
För vet ni vad jag längtar mest efter just nu? Att bara ha en fungerande vardag! 
Det var alltför längesen nu.

De senaste tre veckorna har om dagarna mest spenderats inomhus med sjuka barn och kvällarna sittandes framför datorn med jobb för att inte halka efter för mycket.

Men idag tog jag ändå med Emilia ut på en promenad...frisk luft...åh, vad härligt!
Det var så mysigt tyckte Emilia så hon somnade som en stock i vagnen. Så, när vi kom hem satte jag mig på trappan en stund med en bok i ena handen och en kopp kaffe i andra.
Och bara ANDADES lite.

♥ 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad skönt att hon börjar må bättre :)



Svar: Vad kul att du gillade Linköpings-bilderna :)

2012-01-20 @ 12:17:09
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<