Todays pics...

Dagens bilder kommer från vårt sovrum här hemma eftersom jag inte kunde låta bli att köpa några nya kuddar idag! Jag gillar verkligen kuddar och skulle kunna ha en uppsjö av sådana om inte min sambo påminde mig om att man själv ska få plats också! ;)



I vårt sovrum blandas det just nu friskt med gammalt och nytt.
Och tro det eller ej, det har t o m smugit sig in ett par "tassels" i gardinuppsättningen. Det trodde jag aldrig! ;)



Det virkade fina överkastet är arvegods och det åker fram titt som tätt här hemma. Tycker det är fint och det får mig att tänka på de "gamla" ♥ som inte finns längre. Jag har några små saker som jag ärvt som ligger mig varmt om hjärtat och som jag inte vill stoppa undan och det här är en av dem...

Hoppas att ni alla har en fin lördagskväll!
Och ni, tänk på att det är kramens dag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<