Coffee time is any time!

 
Morgonkaffe och en snabbkoll på om det hänt något i bloggvärlden...:)

Idag är det en "måste ha kaffe"- dag, är så trött så det svider i ögonen. Hade SÅ svårt att somna igår kväll, satt och pillade med lite musiklistor och sen fastnade jag framför en film på tv:n som höll på alldeles för länge. Gjorde en ny musiklista till en löprunda som jag tänkt ge mig ut och springa det första jag gjorde imorse. Just då kändes det som en lysande idé, men när väl morgonen kom sa både kropp och själ åt mig att stanna i sängen istället. 
 
Nu ska vi snart packa in oss i bilen och dra till Söderköping en sväng.
Strosa runt lite bland de små härliga husen, titta på båtarna och kanske blir det även ett besök på Smultronstället:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<