Alla sover utom jag...

Sitter nedsjunken i soffan och har länge sneglat på himlen som nästan ser ut att brinna nu ikväll.
Himmelskt! :)

Och så till dagen då.
Vi hittade ingen bil som kändes hundra, så vi bestämde oss för att vänta med att köpa tills någon lämplig dyker upp. Istället bar det av till McDonalds för lunch (en av mutorna). Men, väl där verkade Oliver hängig och han ville inte äta och hade ont i magen. Jo..jo..när vi kom hem visade det sig att han hade över 39 graders feber. :(

Nåväl, Emilia och jag åkte och fortsatte shoppingen på eftermiddagen, nu med mera fokus på sådant som jag gillar. Så nu har jag tokstädat och stökat runt i vårt vardagsrum hela kvällen och de nyinköpta sakerna är på plats. Men, det får ni allt se en annan dag...

Nu ska jag försöka titta färdig på en film som jag somnade ifrån här om kvällen. Får passa på när alla andra i huset sover...:) Filmen som visas: "Inception". Någon som sett den? Verkar skum som sjutton om ni frågar mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<