Inspiration tavlor "Words"

Så var det lördag igen och helt ofattbart så är det faktiskt bara lite mer än en månad kvar till semestern! Välbehövlig är den kan jag lova och det var länge sen jag längtade så mycket till att vara ledig. Behöver sova! ;)

Idag har vi varit på Saab Aerospace flygdag, det blev dock ett väldigt kort besök. Barnen tröttnade efter en kvart typ! :( Vi kämpade tappert i ca 1½ timme men sen gav vi upp och jag måste säga att det var riktigt skönt att sätta sig i en varm bil. Vart tog sommarvärmen vägen egentligen?

Idag tänkte jag ge lite inspiration i form av tavlor/plancher som jag verkligen gillar, i rätt miljö. Det är sådana här "ord-tavlor" som jag kallar dem. Snygga, tänkvärda och inspirerande ord!


Just dessa kan ni hitta hos In My house

Nu har vi bara lördagkväll här hemma. Sippar på ett glas rött, käkar smågodis och kollar på Mästarnas mästare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<