Träningskläder och veckans träning (v. 24)

När man går hemma - som idag - och inte riktigt vet vad man ska ta sig för (förrutom att rita, läsa, leka med lera, spela tv-spel och blogga lite) så funderar jag alltid på en himla massa saker. Sammantaget rör säkert 99% av tankarna alltid någon slags förändring.

Idag har jag funderat på vad man ska göra för att få lite ytterligare motivation till träningen. Och då kom jag på den brilijanta idén att shoppa lite! Ja, för vad kan vara en bättre motivationskick än shopping? Jag har t ex aldrig ägt en löpartröja eller ett par löpartights så det var det jag slog till på nu direkt. Så, nu sätter jag mig vid brevlådan och väntar några dagar! :)

Bilder från: stadium.se

Jo men visst, för nu känner jag att det kommer att bli mycket roligare och definitivt gå så mycket fortare att springa! Eller vad tror ni? ;)

Och så till förra veckans träning (v. 24)

Tisdag - löpning 3 km, tid: 17,12
Torsdag - crosstrainer, tid: 35 min

Sen blev det inget mer faktiskt! :( Men jag har ju kanske smygtränat en del med tanke på att det var gräsklippning som gällde en kväll, en hel dags promenerande på Kolmården och så kånkade jag runt på hyllor i helgen här hemma. Har en känsla av att den här veckan kommer bli tunn vad gäller träning också. Vi är inte alltid kompisar min kropp och jag och just nu är vi definitivt inte sams! :(

Så, hög tid att krypa i säng och sova för imorgon är det jobb för min del som gäller. Jäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<