På G!

Ni vet, ibland finns det dagar då man bara vill dra täcket över huvudet och somna om.
Idag har det varit precis en sån dag, har varken haft inspiration eller energi till att göra någonting alls! Förrutom att pilla lite med bloggen då...:)

Men det finns något som jag faktiskt har tänkt på och glatt mig över idag och det är att jag börjar komma igång med träningen igen. Och det ni, det känns riktigt bra! :)

De senaste två veckorna har jag kört ett pump-pass och ett crosstrainer-pass (hemma) per vecka, inte mycket men vad sjutton man måste ju börja någonstans eller hur? Har lite förvånande märkt att jag faktiskt saknat att lyfta skrot, det trodde jag inte att jag skulle göra.

I veckan som kommer har jag tänkt att lägga i ytterligare en växel,
då ska jag försöka få till ett pass till på något sätt. 

Nu är jag på G! :)



Men idag är det lördag så nu njuter jag av ett glas rött istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<