En mysig vrå

God kväll! 

Idag skulle jag ha tatuerat mig men det blev minsann inte av den här gången heller! Killen som jag ska till ringde igår kväll och meddelade att han inte hade möjlighet att köra idag! :(
Jag som var så himla laddad - blev verkligen jättebesviken!

Så, idag var jag tvungen att "döva" detta med lite shopping istället! :)
Jag och Emilia tog en tur till IKEA och kom hem med en KIVIK-fåtölj med tillhörande fotpall. Den är så mjuk och skön, så här kommer man nog lätt kunna somna, när man väl får tillfälle att tillbringa några minuter i den.

Så NU finns det faktiskt en myshörna på riktigt i vårt hus! :)

♥ ♥ ♥

Nu funderar jag vidare på vad som ska upp på väggen bakom och kanske behövs också en ny kudde och filt? Det ena för ju liksom med sig mycket annat ibland...:) Är lite sugen på att köra "Lexington"-stil här i hörnet, men jag måste nog fundera på vad som känns bra.

Blä! Mitt i det här inlägget så kräktes Emilia här på golvet. Uhh...
Hoppas verkligen att det bara var "för mkt godis" och inte något annat. Kommer nog att sova med ena ögat öppet i natt tror jag. Baciller - försvinn!

Trevlig lördagskväll på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<