Frukost på sängen!

God morgon! :)

Vilken härlig start på dagen...
Oliver kom och gav mig frukost på sängen!
Choklad, trisslotter och ett jättefint hjärta som han ritat och klippt ut. Gullunge! ♥


Skulle åkt till min mamma idag och firat henne på mors dag, men istället ligger jag fortfarande kvar i sängen. Nu för att jag baddar pannan med kallt vatten på Emilia. Feber 40,4 - hoppas de febernedsättande hjälper för jag tycker så synd om henne just nu. Yep, igår var det hennes tur att bli sjuk. Så, det ser inte bättre ut än att veckan som kommer också kommer att bli konstig.
The never ending story!


Nu måste jag ta en tur till apoteket och fixa lite mer medicin till lillan.

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<