En dörrkrans

Ikväll har jag varit iväg på en riktigt mysig pysselkväll där vi bundit kransar.
Och vet ni, helt plötsligt kändes det faktisk lite som jul! :) 
Fick en väldans lust att plocka fram adventsljusstakarna, baka pepparkakor och dricka glögg. Men, det får allt hållas på lite till...fast snart så...är vi faktiskt där! Ser verkligen fram emot lite mer mysbelysning, för det här mörkret kan ju knäcka vem som helst!
 
 
Nä, dags att krypa ner under täcket, för i morgon är det en ny dag.
Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte sova än på länge, för jag "ska bara" läsa lite inne hos er först! :)
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

2012-11-26 @ 12:48:28
URL: http://www.24dagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<