Den svarta skänken är äntligen klar!

YES!
Nu står den här i vardagsrummet och jag känner mig väldigt nöjd med slutresultatet, det var värt mödan att måla om den! :) Nästan hela dagen har ägnats åt att flytta runt på saker och städa, men nu börjar det bli ordning här igen...:) 
 
 
Ni som inte sett hur den såg ut innan kan titta in här
 
 
Bilderna som sitter över skänken är provisoriska tills jag hittar något lämpligt att placera där. Är riktigt sugen på en Paris- och/eller New Yorktavla. Visst är de fina?
 


Bilder från: weheartit.com
 
Nu har vi precis ätit en jättegod middag, men mer om det får jag nog berätta om imorgon. Hoppas lite på att barnen ska somna tidigt ikväll så att vi kanske kan krypa ihop i soffan och titta på film. Det var verkligen evigheter sen.
 
Hoppas att ni haft en härlig dag!
Kram Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<