Svett är fett som gråter! :)

Ja, i sådana fall var det nog mycket som försvann när jag körde ett crosstrainerpass nu ikväll. För oj vad jag svettades, men det gick rätt bra ändå! :)
 
Har börjat att komma igång så smått med träningen igen. Just nu bara på hemmaplan, men det är det som fungerar bäst just nu för mig att få in i vardagen.

Jag bara måste försöka att röra på mig mer av många anledningar men det främsta just nu är faktiskt att mitt blodtryck varit lite högt på sistone och att jag är så vansinnigt trött hela tiden. Så, jag ska försöka att röra lite mer på mig och tänka lite mer på vad jag stoppar i mig så får jag se vad som händer. Jag hoppas att det ska ge effekt för jag vill absolut inte gå omkring med ett för högt blodtryck. Not good at all!

Så, nu kämpar vi mot nya mål! Heja! Heja! :)
 
Bilder från: tumblr.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<