Lördagsmys med familjen

Ikväll ska vi bjuda mina föräldrar och min bror och hans familj på middag.
Ska bli riktigt trevligt! ♥

Det kommer att bjudas på:
Pepparstek på fläskfilé med gräddsås...

och något som jag längtar ännu mera till att få smaka på, nämligen
fryst mascarponecheesecake som jag rört ihop tidigare nu i eftermiddag.
Den står nu och gottar till sig i frysen! Mmmm....


Bilder och receptet är hämtat från: www.recept.nu

Nä, nu är det hög tid att börja duka och fixa med maten! :)
Hoppas att ni har en härlig lördag och att ni har en mysig kväll att se fram emot!

♥ ♥ ♥



Uppdatering

Om ni inte testat den här efterrätten så gör det.
Den var verkligen supergod...
Ger den högsta betyg! :)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh s¨gottt det såg ut :) Måste testas någon dag .

Var nere på mitt jobb nýss och fick se Jessicas nya tapeter som kommer från Decor masion oasis den var så snygg så Jag hoppas får blider av henne så får du sen den :)

2011-01-31 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<